Techland®

PolskiPolskiEnglishEnglish

O nas

Od czasu swojego powstania w 1991 roku, Techland konsekwentnie budował i wzmacniał swoją pozycję na rynku, by od roku 2000 prowadzić sukcesywny podbój rynków międzynarodowych.

Pierwotnie działania naszej firmy skupiały się na dystrybucji oprogramowania w Polsce. Później, pod koniec lat dziewięćdziesiątych, rozpoczęliśmy własną produkcję oprogramowania oraz gier wideo. Obecnie tworzymy wysokobudżetowe produkcje na wszystkie główne platformy rozrywkowe – PC, Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3 oraz PlayStation 4. Główną technologią jaką do tego wykorzystujemy jest nasz autorski silnik, obecnie w wersji 6, będący kompleksowym narzędziem developerskim rozwijanym nieprzerwanie od ponad 10 lat. Wykorzystując autorski silnik stworzyliśmy i wydaliśmy ponad 20 gier, w tym niezwykle popularne Dead Island, Call of Juarez, Dying Light oraz Dying Light: The Following. Tworzymy również gry mobilne na urządzenia z systemem iOS i Android.

Techland to zespół ponad 260 ambitnych i kreatywnych ludzi. Pracują u nas najwyższej klasy specjaliści z różnych dziedzin, jak również utalentowani młodzi ludzie będący dopiero na początku swojej kariery zawodowej. Dla każdego z nas tworzenie gier wideo to nie tylko praca, ale również hobby i życiowa pasja. Podejmując się ambitnych projektów oraz nieustannie ucząc się nowych rzeczy staramy się osiągnąć mistrzostwo w tym, co robimy. Każdego dnia dajemy z siebie wszystko, by realizować nasze marzenie, którym jest zapewnianie najwyższej klasy elektronicznej rozrywki.

Nasze biura mieszczą się we Wrocławiu, Warszawie, Ostrowie Wielkopolskim oraz Vancouver.

Wybrane osiągnięcia firmy Techland:

  • 2016Dying Light: The Following Enhanced EditionZnacząco rozszerzona wersja Dying Light trafiła na globalny rynek i spotkała się z gorącym przyjęciem mediów, jednocześnie windując liczbę użytkowników do 7,5 miliona!
  • 2015Dying Light Dying Light podbił serca krytyków i listy sprzedazy. W ciągu pierwszych 45 dni w grę zagrało ponad 3,2 miliona graczy, co czyni z Dying Light kandydata do największego bestsellera w historii Techlandu.
  • 2014Dying LightDying Light receives more than 50 awards and nominations while IGN readers pronounce it the single most anticipated horror/survival game.
  • 2013Dying LightTechland ogłasza współpracę z Warner Bros. Interactive Entertainment, z którą to firmą wyda grę Dying Light na konsolach następnej generacji (Xbox One i PlayStation 4), jak również PC, Xbox 360 i PlayStation 3.
  • 2013Dead Island: RiptideSprzedaż Dead Island siega 6 milionów egzemplarzy a na rynek trafia wyczekiwana kontynuacja – Dead Island: Riptide.
  • 2012TechlandMagazyn Develop po raz drugi wyróżnia Techland w swoim prestiżowym ranking Develop 100, gdzie firma zostaje sklasyfikowana na 25. miejscu.
  • 2012Mad RidersMad Riders jest pierwszy tytułem Techlandu wydanym równocześnie na wszystkich głównych platformach dystrybucji cyfrowej – Steam, Xbox Live Arcade i PlayStation Network.
  • 2011Dead IslandPrawie 3 miliony kopii Dead Island trafia do sklepów w ciągu pierwszych 3 miesięcy od premiery gry.
  • 2010TechlandMagazyn Develop po raz pierwszy wyróżnia Techland w swoim prestiżowym ranking Develop 100, gdzie firma zostaje sklasyfikowana na 58. miejscu na świecie.
  • 2009Call of Juarez: Bound in BloodCall of Juarez: Więzy krwi zostaje jednym z głównych tytułów wydawanych przez Ubisoft w roku fiskalnym 2009-2010. Gra jest pierwszą polską produkcją wydaną równocześnie na trzech platformach (PC, Xbox 360 i PlayStation 3).
  • 2007Call of JuarezCall of Juarez zostaje pierwszą polską grą wydaną na konsoli Xbox 360.
  • 2006Call of JuarezCall of Juarez jako pierwszy tytuł na świecie wykorzystuje przełomową technologię DirectX 10.
  • 2003ChromeChrome* to pierwsza gra Techlandu powstała przy użyciu autorskiego silnika.
    * - dystrybucja/sprzedaż wstrzymana
  • 2000Crime CitiesCrime Cities jest pierwszą grą stworzoną przez Techland, która trafia na światowe rynki.
Nasza strona korzysta z plików cookies. Potrzebne są one do celów statystycznych oraz aby dostosować stronę do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Użytkownik ma możliwość zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.X